Smernica o podávaní sťažností

Postup pre podanie sťažnosti

      V súvislosti s platnosťou zákona Národnej rady SR č. 9/2010 Z. z. o sťažnostiach, ktorý upravuje postup pri podávaní, prijímaní, evidovaní, prešetrovaní a písomnom oznámení výsledku prešetrenia sťažnosti alebo prekontrolovania sťažnosti, oznamujeme, že poverenými zamestnancami na prijímanie sťažností sú zástupkyne riaditeľa školy na úseku teoretického a praktického vyučovania a vedúca ekonomického úseku.

     Sťažnosti sa podávajú písomne, ústne do záznamu, telefaxom alebo elektronickou poštou podľa Smernice o podávaní, evidovaní, vybavovaní a kontrole vybavovania sťažností podaných v SOŠ obchodu a služieb Púchov č. 2/2010.

      Osobné a ústne sťažnosti sú vybavované v pracovných dňoch Strednej odbornej školy obchodu a služieb Púchov. 

Dokumenty na stiahnutie

Kalendár podujatí

Predchádzajúci mesiac November 2022 Nasledujúci mesiac
Mo Tu We Th Fr Sa Su
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30