Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. 1. mája 1264, 020 01 Púchov, používa na tomto webovom sídle súbory cookies, ktoré sú použité za účelom sledovania návštevnosti webového sídla alebo k prispôsobeniu zobrazenia webových stránok www.sosospu.sk . Prehliadaním a použitím príslušného nastavenia webového prehliadača vyjadrujete súhlas s ich používaním.

Prijať cookies Odmietnuť cookies Nastaviť cookies
SOŠ obchodu a služieb, Ul. 1. mája 1264, Púchov
SOŠ obchodu a služieb Púchov SOŠ obchodu a služieb, Ul. 1. mája 1264, Púchov
  • Kontakt
  • RSS
  • Mapa stránky
    • Facebook logo Facebook
  • Hlavná stránka
  • O škole
    • História školy
    • Školský poriadok 2025/2026
    • Verejné obstarávanie
    • Školský podporný tím
    • Rada školy
    • SR RZ – RZ
    • Školský parlament 2024/2025
    • Sociálny pedagóg
    • Výchovný poradca
    • Naše prevádzky
    • Odpredaje a nájmy (OVS, zámer)
    • Správy o činnosti
    • Zverejňovanie dokumentov
    • Žiadosť o odpis
    • Potvrdenie o návšteve školy
    • Poukázanie 2% z dane
    • Prístup k informáciám
  • Štúdium
    • Študijné odbory
    • Učebné odbory
    • Nadstavbové štúdium
    • Duálne vzdelávanie
    • Záujmová činnosť (krúžky) v školskom roku 2025/2026
    • Prijímacie konanie
    • MATURITA 2025
    • Termíny školských prázdnin v školskom roku 2025/2026
  • Projekty
    • Národné projekty : Pomáhajúce profesie v edukácii detí a žiakov a Pomáhajúce profesie v edukácii detí a žiakov II
    • Nemecko 2018
    • Projekt KomPrax
    • Leonardo da Vinci 2013/2014
    • Hostia zo Slupska - VETPRO
    • Za európskym okrúhlym stolom 2011
    • Leonardo da Vinci 2010/2011
    • Leonardo da Vinci 2009/2010
    • Leonardo da Vinci 2008/2009
    • Leonardo da Vinci 2007/2008
    • Leonardo da Vinci 2006/2007
    • Leonardo da Vinci 2005/2006
    • Leonardo da Vinci 2004/2005
    • Leonardo 2006 - 2008 Historická kuchyňa a súčasné stravovanie
    • Maďarská škola z Debrecenu u nás v roku 2005
    • Projekt Elektronizácia učebných osnov
    • Leonardo da Vinci 2002 - naši vo Waldkirchene
  • Podujatia, akcie
  • Aktuality
  • Zahraničná prax
    • Švajčiarsko cez EF, UMB 2018
    • Švajčiarsko cez EF, UMB 2017
    • Švajčiarsko cez EF, UMB
    • Švajčiarsko 2016 2017
    • Švajčiarsko 2016
    • Írsko 2016
    • Grécko 2015
  • Konzultačné hodiny
  • Pre učiteľov
    • Známky
    • Suplovanie
  • Pre študentov
    • Tlačivá a žiadanky
    • Zadelenie žiakov na pracoviská
    • Známky
    • Potvrdenie o návšteve školy na rodinné prídavky
    • Žiadosti zákonného zástupcu
    • Žiadosti plnoletého žiaka
    • Priepustka
    • Písomky/DÚ
    • Tehotenské štipendium
    • Digitálna knižnica
    • eLearning
  • Ponuky práce
  • Školská jedáleň
  • Kontakt
    • Prevádzky školy

  • Fotogaléria
  • Videogaléria
  • Dokumenty

  • Adresa školy.
    Ul. 1. mája 1264
    Púchov

    Sekretariát: 042/4631 360
    Email: info@sosospu.sk
    IČO: 000 158 569

     

    qr kod skoly sosos puchov

  • Facebook logo Facebook
  • Kontakt
  • RSS
  • Mapa stránky
  1. Hlavná stránka
  2. Aktuality
  3. Prijímacie skúšky pre školský rok 2021/2022

Prijímacie skúšky pre školský rok 2021/2022

                         Prijímacie skúšky pre školský rok 2021/2022

Dňa 3.5.2021  o 8:00  sa uskutoční na škole 1. termín prijímacích skúšok 1. kola do študijných odborov.

 

Dňa 10.5. 2021 o 8:00 sa uskutoční  2. termín prijímacích skúšok 1. kola do študijných odborov.

   

Uchádzači o študijné odbory sa dostavia na prijímacie skúšky podľa doručených pozvánok. Organizácia prijímacej skúšky bude realizovaná v súlade s usmernením MŠ SR a za dodržania hygienicko - epidemiologických podmienok.   

 

                                                     Usmernenie

Usmernenie pre riaditeľov stredných škôl k podmienkam pre konanie prijímacích skúšok na stredné školy v roku 2021 aktualizované na základe záverov zasadnutia konzília odborníkov dňa 22.4.2021 a uznesenia vlády SR č. 229/2021 z 28. apríla 2021 k návrhu na aktualizáciu opatrení podľa čl. 5 ods. 4 ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu v znení neskorších predpisov.

Usmernenie sa zverejňuje v nadväznosti na rozhodnutie ministra školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky č. 2021/9113:1-A1810 zo dňa 4. januára 2021 vo veci prijímacieho konania na vzdelávanie v stredných školách. 

 

1. Riaditeľ strednej školy po kontrole prihlášok môže požiadať uchádzača alebo zákonného zástupcu maloletého uchádzača o doplnenie náležitostí prihlášky.

 

2. Do budovy, v ktorej sa konajú prijímacie skúšky, môžu vstupovať iba uchádzači o štúdium, okrem nevyhnutného sprievodu zdravotne ťažko postihnutých osôb. Rodičia ostatných uchádzačov do budovy školy nevstupujú.

 

3. Pri vstupe do budovy školy, ktorá sa nachádza v ružovom okrese alebo v červenom okrese (v okrese I. a II. stupňa varovania), sa uchádzač testom nepreukazuje. 

 

4. Príchod uchádzačov je potrebné naplánovať tak, aby sa netvorili skupiny žiakov vo vstupných priestoroch ani na chodbách budovy školy.

 

5. Prijímacia skúška sa realizuje v triede obsadenej maximálne na 50% jej kapacity. Žiaci sedia po jednom v lavici a medzi pracovnými miestami žiakov je vzdialenosť minimálne 2 metre.

6. Ak sa uchádzač nemôže zúčastniť na prijímacej skúške:

 

a) z dôvodu izolácie v domácom prostredí alebo v karanténe, zákonný zástupca čestným prehlásením oznámi túto skutočnosť riaditeľovi strednej školy, v ktorom uvedie aj s termín ukončenia izolácie v domácom prostredí alebo karantény. Po ukončení izolácie v domácom prostredí alebo karantény uchádzač odovzdá riaditeľovi strednej školy v deň konania prijímacej skúšky potvrdenie o karanténe od príslušného všeobecného lekára pre deti a dorast. Riaditeľ určí náhradný termín prijímacieho konania v čo najskoršom možnom termíne. Optimálne, ak si žiak zvolil 1.termín prijímacej skúšky, tak nasledujúci deň po skončení karantény a ak 2.termín prijímacej skúšky, tak dva dni po skončení karantény.

 

b) zo zdravotných dôvodov iných ako je izolácia v domácom prostredí alebo karanténa, zákonný zástupca oznámi túto skutočnosť riaditeľovi strednej školy. Zákonný zástupca ospravedlní žiaka najneskôr v deň konania prijímacej skúšky potvrdením od príslušného všeobecného lekára pre deti a dorast. Riaditeľ určí náhradný termín prijímacieho konania v čo najskoršom možnom termíne.

 

Riaditeľ strednej školy zároveň primerane upraví proces prijímacieho konania vzhľadom na osobitné okolnosti v čase mimoriadnej situácie tak, aby boli dodržané nasledovné podmienky v súlade s platnými vyhláškami Úradu verejného zdravotníctva:

 

a/ Pred vstupom do budovy skúšky je potrebné zmerať teplotu žiakom a skúšajúcemu pedagogickému zamestnancovi; osoba s prejavmi akútneho respiračného ochorenia, osoba s klinickými príznakmi COVID-19, ako aj osoby podliehajúce karanténnym opatreniam, sú z účasti na skúškach vylúčené a budú informované o náhradnom termíne konania prijímacích skúšok.

 

b) V priestoroch školy a školského zariadenia musia mať všetky osoby po celú dobu prekryté horné dýchacie cesty podľa aktuálne platnej vyhlášky Úradu verejného zdravia.

 

 c) V priestoroch zariadenia musia byť umiestnené na dostupných miestach dezinfekčné prostriedky na dezinfekciu rúk. Potrebné je účinne vetrať miestnosti. V čase konania skúšok sa z hygienických dôvodov odporúča minimalizovať konzumáciu stravy a nápojov.

 

d) Každý žiak a skúšajúci pedagogický zamestnanec používa vlastné písacie potreby; každý žiak so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami môže počas prijímacej skúšky používať kompenzačné pomôcky, ktoré využíval počas dochádzky do základnej školy.

 

e) Je potrebné minimalizovať osobný kontakt, vrátane podávania rúk.

 

f) Je potrebné vyvarovať sa dotykov tváre a rúšok rukami.

 

Žiaci všetkých ročníkov budú mať v tieto dni dištančné vzdelávanie podľa rozvrhu hodín neskrátenou formou.

 

 

 

                                                                                           Vedenie školy

 


Vytlačiť

Partneri

Hotel Podhradie
Šport centrum
Jan Ihrisky
Deichmann
Lidl
  • Debarierizácia väčších stredných škôl
  • Pomáhajúce profesie
  • Edupage prihlásenie
  • Jedálny lístok
  • ESF a EFRR
  • Duálny systém
  • Hrdina remesla

SOŠ obchodu a služieb, Ul. 1. mája 1264, Púchov

TSK Erb

Organizácia je v zriaďovateľskej pôsobnosti Trenčianskeho samosprávneho kraja

  • O škole
  • Štúdium
  • Projekty
  • Podujatia, akcie
  • Aktuality
  • Zahraničná prax
  • Konzultačné hodiny
  • Pre učiteľov
  • Pre študentov
  • Ponuky práce
  • Školská jedáleň
  • Kontakt
  • Facebook logo Facebook

Adresa školy.
Ul. 1. mája 1264
Púchov

Sekretariát: 042/4631 360
Email: info@sosospu.sk
IČO: 000 158 569

 

qr kod skoly sosos puchov

Generuje CMS BUXUS
Ochrana osobných údajov | Cookies nastavenie | Cookies | Vyhlásenie o prístupnosti | Technický prevádzkovateľ | Správca obsahu