Vzdelávací seminár e Twinning pre stredoškolských učiteľov
V dňoch 6. – 9. 9. 2023 sme sa zúčastnili trilaterálneho seminára pod názvom Študent ako tvorca, hodnotiteľ a spotrebiteľ. Pracovné stretnutie stredoškolských učiteľov z Českej republiky, Slovenskej republiky a Poľska sa konalo v tvz. Trojmestí Gdaňsk, Gdyňa, Sopot. Na vzdelávacom seminári v rámci programu eTwinning SOŠ obchodu a služieb Púchov zastupovala Mgr. Miriam Kremeňová.
Program eTwinning podporuje spoluprácu škôl v Európe s využitím informačných a komunikačných technológií. Poskytuje školám nástroje a služby. Dáva príležitosť získania nových vedomostí a skvelej komunikácie tak učiteľov ako i žiakov so svojimi európskymi partnermi.
Cieľom konferencie bolo oboznámenie sa s najnovšími vzdelávacími trendmi v programe eTwinning a kreatívnymi nástrojmi na vytváranie online projektov pre študentov. Prezentácie zaujímavých nápadov na realizáciu, ale najmä nadviazanie kontaktov s učiteľmi z iných krajín a hľadanie partnerov pre organizáciu spoločných aktivít. Počas seminára učitelia vytvorili medzinárodné tímy a začali pracovať na príprave spoločných projektov. SOŠ obchodu a služieb Púchov sa tak stala ďalšou európskou strednou školou, ktorá začala pracovať na platforme eTwinning.
Súčasťou pracovného stretnutia učiteľov bola i návšteva Majstrovstiev Európy mladých profesionálov EuroSkills 2023. Ide o podujatie v oblasti odborného vzdelávania žiakov a prehliadkou špičkových zručnosti v Európe, ktoré sa koná každé dva roky.
Mgr. Miriam Kremeňová
Fotogaléria
Kalendár podujatí
| Po | Ut | St | Št | Pi | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | ||||||
|
|
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
| 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
| 23 |
od 24.9.2013, 12:46 do 27.11.2013, 12:46 |
od 24.9.2013, 12:46 do 27.11.2013, 12:46 |
od 24.9.2013, 12:46 do 27.11.2013, 12:46 |
od 24.9.2013, 12:46 do 27.11.2013, 12:46 |
od 24.9.2013, 12:46 do 27.11.2013, 12:46 |
od 24.9.2013, 12:46 do 27.11.2013, 12:46 |
|
od 24.9.2013, 12:46 do 27.11.2013, 12:46 |
||||||

