CUDZIE JAZYKY

II. polrok  šk. roka 2019/2020   mimoriadna situácia -  COVID 19

Hodnotenie žiakov v predmete cudzí jazyk ( anglický jazyk, nemecký jazyk, ruský jazyk, francúzsky jazyk)

Základné princípy hodnotenia žiakov CJ v čase prerušeného vyučovania:

  • zabezpečiť spravodlivosť pri hodnotení každého žiaka rešpektovaním individuálnych podmienok na domácu prípravu a dištančné vzdelávanie,
  • sústrediť pozornosť na poskytovanie slovnej spätnej väzby,
  • akceptovať jedinečnosť podmienok žiakov na vzdelávanie,
  • v rámci záverečného hodnotenia sa bude využívať klasifikácia
  • u žiaka so zdravotným znevýhodnením  prihliadať na jeho znevýhodnenie a zaujať dôsledný individuálny prístup k práci so žiakom, komunikáciou a jeho hodnotením a klasifikáciou

 Získavanie podkladov na hodnotenie

  1. Podklady na hodnotenie výchovno-vzdelávacích výsledkov žiakov počas prerušeného vyučovania v školách získava učiteľ najmä z portfólií žiackych prác a rozhovormi so žiakmi. Podkladmi môžu byť projekty, riešenia komplexných úloh, tematické práce, samostatné praktické práce a plnenie dištančných úloh a zadaní, spracovaných žiakmi počas domácej prípravy s prihliadnutím na individuálne podmienky každého žiaka.
  2. Učiteľ žiaka hodnotí nielen  na základe testov, písomných skúšok, projektov atď ale dôležitú úlohu tu zohráva prístup žiaka k povinnostiam, úlohám a zadaniam projektov, jeho vlastná aktivita a iniciatíva.
  3. Učiteľ započíta aj známky z online previerok.
  4. V záverečnej klasifikácii žiaka učiteľ zohľadní aj známky, ktoré žiak dostal v II.polroku ešte pred prerušením vyučovania.

 

 

Dokumenty na stiahnutie

Kalendár podujatí

Predchádzajúci mesiac Jún 2025 Nasledujúci mesiac
Po Ut St Št Pi So Ne
  1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30